2010-03-18

America hair

Idag när jag vaknade så hade mitt hår intagit en väldigt intressant position.
Påminner lite om amerikas flärp, eller vad tycker ni? xD

Igår skulle vi (som förra året) samla in pengar till Något barnhem i Lettland, så det blev att skaka bössa.
Jag och Jeremie stod på samma ställe som förra året och samlade ihop över 300kr på bara 1 o
ch en halv timme!! 8D



"Skänk pengar till fattiga barn i Baldone!"
var våran replik och efter en timme eller så så lät ville inte orden inte riktigt komma ut rätt. "Skänk
barn till Baldone!" Blev det då eller något liknande XD Väldigt intressanta blickar man fick av den repliken, samtidigt som att man skakade på en liten bössa.



Efter allt välgörenhetsarbetet
tyckte jag och Jeremie att vi var värda lite fika, så vi passade på att pröva stans nya fik. Kommer inte ihåg vad det hette men det var ganska mysigt där. Dock var utbudet på fika väldigt litet och deras cupcakes såg stenhårda och mögliga ut D: Aja, deras colapaj var iaf god :D

Det var allt för mig idag
BAIBAI! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write comment here~