2010-03-15

Kom just hem från mitt andra karate pass!
Det gick väl helt ok, för att vara mig.
Klarade ca 50 armhävningar vilket jag ALDRIG gjort förut.
Ja, jag är svag =_=
Men det var ganska kul, kommer förmodligen inte kunna röra mig imorgon ha-ha :D

I Lördags var det som sagt animevisning. Det blev ganska lyckat tycker jag iaf, hade jätteroligt och blev nog lite för vild mot lunchtid så min sasuke cosplay sprak.. i grenen D: Fast det var ganska komiskt xD Får se bara om jag kan laga den utan att det kommer se fördjävligt ut!

Men det var inte det enda som hände! För vi hade även ett litet årsmöte där, och röstade fram den nya styrelsen, och jag fick posten som nya ordförande!! Omg >W< Tack till alla som röstade Inte för att jag tror att ni kommer läsa det här men ändå! Är så glad~~ :D Nu är det bara att kämpa och försöka hålla uppe och förbättra föreningen så mycket som möjligt, önska mig lycka till~~

En si sådör smått oseriös bild från visningen xD


Angående cosplaybilder så kommer det nog upp några snart. Det var maja som fick agera fotograf så hon har bilderna på sin kamera. Hon skulle ge de till mig på usb nästa gång vi träffas så jag lovar att lägga upp här när jag bara fått tag på dem själv (:

Aja, nu håller jag på att somna vid datorn så jag antar att det är dags att kämpa sig till sängen!
Godnatt ^w^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write comment here~