2010-03-08

Just nu sitter jag i skolan och har engelska. Har tråkigt så tänkte att jag kanske ska uppdatera min blogg nu när jag har en 8D.

Det här är min Sasuke peruk som jag stylade för ungefär två veckor sen, när jag och Chili var på möte i Skellefteå. Den blev väl ok tycker jag, inte allt för dåligt med tanke på att det är den första peruken jag "stylat", eller vad tycker ni?
Kritik uppskattas också ^^

Ska nog ta mig tid och finslipa lite på peruken innan lördag då det är wano.
Omg, lördag!? Det är så snart ;A;
Hittills har jag gjort klart hela "sparkdräkten" (XD), bara skorna och arm/ben-grejorna kvar, sen så den där stora röda rosetten också :P
Är inte särskilt nöjd med resultatet av sparktjotagrejen D:
Det ser ganska skumt ut... Aja, hoppas det kommer se bättre ut med alla andra saker till.
Men det var allt för mig idag :D
BAI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write comment here~