2010-03-10

Dagen började som alla andra onsdagar, skola osv.
Vi jobbade mest för att förbereda oss inför imorgon då vi ska filma en modevisning.
Det lär bli intressant (:
När dagen började ta slut kom skolans resptionist (?), Berit och bjöd oss på nybakad tårta. Det var inte fy skam må jag säga!! :D



Under tiden jag åt tårtan satt jag och Sandra (en parallell klasskompis) och pratade om Japan. Hon ska nämligen åka till Kyoto i Januari och plugga i ca 2 år tillsammans med sin pojkvän! Blev sjukt sugen på att åka själv, vilket jag mest troligen även tänker göra i framtiden! Allt Japanprat slutade iaf med att vi kom in på det ämnet att hon nyligen börjat i karate, vilket jag också ganska länge velat pröva på. Så allt slutade med att jag helt enkelt följde med henne på träningen och poff så går man i karate XD Känns ganska bra och det var roligt förutom att mitt komplex för att vara liten nu är ännu större D: Alla var helt långa, och hade tränat mycket längre än mig, de slog mig i alla övningar som ingenting. Har aldrig känt mig så svag förut... Men nu ska det bli ändring på det! Längden kan jag inte precis göra så mycket med men jag ska iaf försöka träna och bli stark :D

Aja, jag är helt slut nu, så ska sova ^^
Hoppas ni har haft en bra dag!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write comment here~